22 квітня в Українському кризовому медіа центрівідбулася прес-конференціяв.о. генерального директора Укрпошти Ігоря Ткачука «Укрпошта: 100 днів – результати та досягнення».
Завдяки ефективному менеджменту вдалося стабілізуватидіяльність підприємства. Незважаючи на складні для економіки умови, за перші три місяці 2015 року Укрпошта не лише втрималалідерські позиції на ринку поштових послуг, а й зробила важливі кроки вперед.
Загальна сума доходів підприємства за січень-березень складає 1200,6 млн. грн, що на 18,8% (190 млн. грн.)більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. За цей часотримано прибуток близько 12,5 млн. грн., що на 54% перевищує план.
Підприємство не має заборгованості з виплати заробітної плати. За рахунок оптимізації структури управління середньомісячна заробітна плата одного працівника виробничого персоналуу І кварталі 2015 року зросла на5,1% до аналогічного періоду минулого року.
Підприємством сплачено податків, зборів, обов'язкових платежів на суму 293,2 млн.грн., у тому числі до Держбюджету –68,6 млн. грн.
Завдяки вжитим антикорупційним та антикризовим заходам (оптимізація логістичних, технологічних, управлінських процесів, економіякоштів на обслуговуванні і підтримці програмного забезпечення тана обслуговуванні GPS), вдалося зменшити витратиу 2015 році на суму понад 100 млн. грн.
«Мої основні принципи в роботі –вміння брати на себевідповідальність та орієнтація на результат. Разом з колективом я спрямував свої сили на досягнення основної мети Укрпошти – забезпечення високої якості надання послуг, надійності та оперативності,–зазначив в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук. –Я ціную роботу професіоналів, які працюють на підприємстві. Серед пріоритетів – створення достойних умов праці нашим поштовикам».
Укрпоштою запроваджено нові послуги та сервіси, зокрема, приймання платежів з торговельною виручкою «від» та «на» рахунок юридичних осіб, послуги з видачі готівкових коштів власникам платіжних карток та їх поповнення через POS-термінали. Також Укрпоштою підготовлено новий сервіс«Прискорена пошта», який передбачає пересилання поштових відправлень Україноюу скорочені строки.
Для підвищення якості надання послуг, національним оператором поштового зв'язку кардинально змінено рівень надання сервісу «Кур’єрська доставка», що дозволило вийти на ринок Китаю. Відтеперукраїнці зможуть отримувати товари, придбані на китайських торгових майданчиках «AliExpress», «Taobao», «Tmall» та китайському підрозділі «eBay», впродовж 7-10 днів з моменту замовлення.
Оптимізація процесів перевезення пошти та періодичних друкованих видань дозволила підприємству зекономити близько 45 млн. грн. на рік. Завдяки оновленню схем руху автотранспорту на магістральних маршрутах,на одну добу скорочено термінидоставки між обласними центрами.
Для підвищення безпеки виробничого персоналублизько 20 тис. листонош та водіїв підприємства забезпечено корпоративним мобільним зв’язком.
Укрпоштою підписано Меморандуми з Українською асоціацією видавців періодичної преси, Асоціацією «Незалежні регіональні видавці України»та ГО «Товариство «Україна-В’єтнам» щодо підвищення якості доставки преси та міжнародних поштових переказів. Розпочато роботу з адаптації законодавства України у сфері послуг поштового зв'язку до законодавства ЄС, що дозволить українцям отримувати послуги європейської якості.
Організовано випуск тематичної патріотичної поштової продукції, зокрема: серію конвертів «Героям Слава!», поштових марок «За честь! За славу! За народ!», «22 січня – День Соборності України», «Пам’яті героїв Небесної Сотні». У цьому році національним оператором поштового зв'язку України також ініційовано випуск поштової марки, присвяченої Автономній Республіці Крим та її корінному народу – кримським татарам.
Важливим питанням для Укрпошти є допомога бійцям в зоні проведення АТО, а також постраждалим від бойових дій. Силами працівників Укрпоштиза І квартал ц.р. надано 500 тис. грнфінансової та 15 тонн гуманітарної допомоги (медикаменти, засоби особистої безпеки і гігієни, продукти харчування, верхній одяг, предмети військової атрибутики).Розпочато акцію «Передплати пресу для захисника України», що має на меті підтримати бойовий дух наших військових. Вже передплачено близько 4 тис. примірників періодичних видань.
Завдяки ефективному менеджменту вдалося стабілізуватидіяльність підприємства. Незважаючи на складні для економіки умови, за перші три місяці 2015 року Укрпошта не лише втрималалідерські позиції на ринку поштових послуг, а й зробила важливі кроки вперед.
Загальна сума доходів підприємства за січень-березень складає 1200,6 млн. грн, що на 18,8% (190 млн. грн.)більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. За цей часотримано прибуток близько 12,5 млн. грн., що на 54% перевищує план.
Підприємство не має заборгованості з виплати заробітної плати. За рахунок оптимізації структури управління середньомісячна заробітна плата одного працівника виробничого персоналуу І кварталі 2015 року зросла на5,1% до аналогічного періоду минулого року.
Підприємством сплачено податків, зборів, обов'язкових платежів на суму 293,2 млн.грн., у тому числі до Держбюджету –68,6 млн. грн.
Завдяки вжитим антикорупційним та антикризовим заходам (оптимізація логістичних, технологічних, управлінських процесів, економіякоштів на обслуговуванні і підтримці програмного забезпечення тана обслуговуванні GPS), вдалося зменшити витратиу 2015 році на суму понад 100 млн. грн.
«Мої основні принципи в роботі –вміння брати на себевідповідальність та орієнтація на результат. Разом з колективом я спрямував свої сили на досягнення основної мети Укрпошти – забезпечення високої якості надання послуг, надійності та оперативності,–зазначив в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук. –Я ціную роботу професіоналів, які працюють на підприємстві. Серед пріоритетів – створення достойних умов праці нашим поштовикам».
Укрпоштою запроваджено нові послуги та сервіси, зокрема, приймання платежів з торговельною виручкою «від» та «на» рахунок юридичних осіб, послуги з видачі готівкових коштів власникам платіжних карток та їх поповнення через POS-термінали. Також Укрпоштою підготовлено новий сервіс«Прискорена пошта», який передбачає пересилання поштових відправлень Україноюу скорочені строки.
Для підвищення якості надання послуг, національним оператором поштового зв'язку кардинально змінено рівень надання сервісу «Кур’єрська доставка», що дозволило вийти на ринок Китаю. Відтеперукраїнці зможуть отримувати товари, придбані на китайських торгових майданчиках «AliExpress», «Taobao», «Tmall» та китайському підрозділі «eBay», впродовж 7-10 днів з моменту замовлення.
Оптимізація процесів перевезення пошти та періодичних друкованих видань дозволила підприємству зекономити близько 45 млн. грн. на рік. Завдяки оновленню схем руху автотранспорту на магістральних маршрутах,на одну добу скорочено термінидоставки між обласними центрами.
Для підвищення безпеки виробничого персоналублизько 20 тис. листонош та водіїв підприємства забезпечено корпоративним мобільним зв’язком.
Укрпоштою підписано Меморандуми з Українською асоціацією видавців періодичної преси, Асоціацією «Незалежні регіональні видавці України»та ГО «Товариство «Україна-В’єтнам» щодо підвищення якості доставки преси та міжнародних поштових переказів. Розпочато роботу з адаптації законодавства України у сфері послуг поштового зв'язку до законодавства ЄС, що дозволить українцям отримувати послуги європейської якості.
Організовано випуск тематичної патріотичної поштової продукції, зокрема: серію конвертів «Героям Слава!», поштових марок «За честь! За славу! За народ!», «22 січня – День Соборності України», «Пам’яті героїв Небесної Сотні». У цьому році національним оператором поштового зв'язку України також ініційовано випуск поштової марки, присвяченої Автономній Республіці Крим та її корінному народу – кримським татарам.
Важливим питанням для Укрпошти є допомога бійцям в зоні проведення АТО, а також постраждалим від бойових дій. Силами працівників Укрпоштиза І квартал ц.р. надано 500 тис. грнфінансової та 15 тонн гуманітарної допомоги (медикаменти, засоби особистої безпеки і гігієни, продукти харчування, верхній одяг, предмети військової атрибутики).Розпочато акцію «Передплати пресу для захисника України», що має на меті підтримати бойовий дух наших військових. Вже передплачено близько 4 тис. примірників періодичних видань.