За інформацією з джерел СЛЕД.net.ua, після низки гучних скандалів із непрозорими кадровими конкурсами за власним бажанням звільнився перший заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер.
Джерела стверджують, що це звільнення відбулося з метою врятувати від відставки міністра інфраструктури Андрія Пивоварського. За інформацією з Кабінету Міністрів України, перший заступник і особистий друг міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер звільнився не лише під тиском громадськості та доказів його корупційної діяльності, але й з метою відволікти увагу від провальної діяльності свого шефа. За задумом, Шульмейстер має зіграти роль «терпіли», на якого можна буде повісити скандальні конкурси на заміщення вакантних посад керівників державних підприємств. Саме тому Шульмейстер написав заяву про звільнення з посади за власним бажанням.
Нагадаємо, 11 грудня Кабінет Міністрів звітуватиме перед Верховною Радою за рік своєї роботи.
Втім, за роль цапа-відбувайла закоренілого корупціонера Шульмейстера буде нагороджено «жирною» посадою. Йому обіцяно пост голови наглядової ради створеної на базі "Укрзалізниці" публічної акціонерної компанії.
Склад
зазначеної наглядової ради акціонерної компанії було затверджено 25
листопада, у ході засідання Уряду. Окрім першого заступника міністра
інфраструктури Володимира Шульмейстера до до нього увійшли: директор
департаменту держвласності Міністерства інфраструктури Юрій Гвоздєв,
заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Руслан Корж,
директор департаменту фінансів виробничої сфери та майнових відносин
Міністерства фінансів Олег Мельник, перший заступник міністра Кабінету
міністрів Олег Паракуда, перший заступник голови Фонду держмайна Дмитро
Парфененко, заступник міністра інфраструктури Микола Снітко.
Того ж дня відбулося перше засідання правління новоствореного акціонерного товариства, за підсумками якого керівництво компанії прийняло рішення звернутися до Міністерства інфраструктури України з проханням ініціювати обрання голови правління "Укрзалізниці" відповідно до законодавчо встановлених конкурсних процедур.
Того ж дня відбулося перше засідання правління новоствореного акціонерного товариства, за підсумками якого керівництво компанії прийняло рішення звернутися до Міністерства інфраструктури України з проханням ініціювати обрання голови правління "Укрзалізниці" відповідно до законодавчо встановлених конкурсних процедур.
Открытые кадровые конкурсы Мининфраструктуры ''закрывает'' бюрократическими препонами